DIGITAL PRISLISTE 2024

Volum og forming av kinnben

TILFØR VOLUM I MIDTRE DEL AV ANSIKTET

Gjennom en naturlig aldringsprosess vil alle fra 25-30 års alder få volumtap av fett og kollagen i kinnregionen.
Med bruk av dermale fillere  har det blitt mulig å legge til volum i denne delen av ansiktet.

Gjennom å tilføre volum over kinnbena kan man opprettholde tidligere ansiktskonturer, mens man samtidig kan få økt definisjon og balanse i ansiktstrekkene.

Behandlingen er praktisk talt smertefri med liten nedetid, og er en god behandlingsmetode for de som ønsker å få mer volum i denne delen av ansiktet. Her er det viktig å ikke injisere for mye slik at man ender opp med et «behandlet» utseende.

Opplev våre eksklusive Signaturpakker- en kombinasjon av injeksjonsbehandlinger for å gi deg det ultimate resultatet!

Skinbooster og signaturpakker med restylane, fillers hake, fillers kjeve, fillers lepper og mer
Umiddelbart
8-12 mnd
Minimalt
Dra Monica Braaten google anmeldelser

SPØRSMÅL OG SVAR

Er jeg en egnet kandidat for filler i kinnben?

Generelt om behandling av kinn
Kinnene endrer seg med årene. Høye, fulle kinn kan tilføre balanse og definisjon i ditt ansikt og hjelpe deg med å opprettholde tidligere ansiktskonturer. Behandlingen passer godt for eldre kvinner og menn, og de som har gått mye ned i vekt.

Øke volum eller korrigere asymmetri
Filler kan brukes til å forme formen på kinnene. For eksempel så kan man bygge kinnben ved å øke volum over kinnbena. Filler kan også brukes til å jevne ut asymmetriske kinn.

Gjenopprette tapt volum og endre ansiktskonturering med fillers
Filler kan gjenskape kinnenes naturlige volum. Når tapt volum erstattes med filler får overliggende hud tilbake sin strukturelle støtte.

Økt fyldighet
Filler kan brukes til å stramme opp kinnene. Dette oppnås ved å erstatte tapt volum med filler. Rynker reduseres og kinnene får en strammere og mer spenstig overflate.

Hvordan foregår behandlingen?

Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler inn i det området som skal behandles. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Den filleren vi bruker inneholder bedøvelsesmiddelet lidokain – noe som gjør injeksjonene nærmest smertefrie.

Hvilken effekt har behandlingen?

Gjennom forming av kinnben kan man opprettholde tidligere ansiktskonturer ved å gjenopprette tapt volum.

Hvor lang tid tar behandlingen?

Varigheten av resultatene avhenger av det valgte produktet. Individuelle resultater kan variere.

Mulige bivirkninger inkluderer: forbigående hodepine, hevelse, blåmerker, smerte under injeksjon, kløe, nummenhet, asymmetri (ujevnhet). I et mindre antall individer virker ikke filleren så lenge som vanlig .

De fleste bivirkningene er milde eller moderate og holder vanligvis mindre enn 7-14 dager. Persistens av disse symptomene i opptil tre uker er vanligvis ingenting å bekymre seg for.

De vanligste bivirkningene inkluderer midlertidige reaksjoner på injeksjonsstedet, for eksempel rødhet, smerte / ømhet, fasthet, hevelse , klumper / kul, blåmerker, kløe og misfarging.

Andre sjeldne risikoer inkluderer, men er ikke begrenset til:
Langvarig misfarging av huden. Langvarig eller alvorlig hevelse. Reaktivering av herpes virus. Infeksjon. Arrdannelse. Sårdannelse. Granulomer eller faste knuter. Godartet svulstdannelse (keratoacanthomer). Allergisk eller anafylaktisk reaksjon. Blindhet.

Det er viktig å velge en erfaren og kvalifisert behandler og å diskutere alle mulige bivirkninger og risikoer før du bestemmer deg for å gjennomgå en fillerbehandling.

Hvem utfører behandlingen?

Hvem skal ikke behandles?

• Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner
  • Personer med aktiv kreftsykdom eller som har en pågående infeksjon

Kan jeg bestille en uforpliktende konsultasjon for filler i kinnben?

Vi tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener.

Dr. Braaten er utdannet lege fra Universitetet i Oslo og har lang erfaring som lege (mer enn 10år), internasjonalt godkjent laserspesialist og tilbyr et stort utvalg av estetiske behandlinger.

Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Hvorfor velge Dr. Braaten og Korpeveien Legeklinikk?

• Dr. Monica Braaten har mer enn 10 års erfaring som lege og utfører over 2000 ulike estetiske behandlinger årlig
  • Ekspert på å oppnå et naturlig resultat hvor du ikke ser «behandlet» ut.
  • Forstår dine ønsker, og gir veiledning om passende behandlinger.
  • Bruker kun toppmoderne teknikker og kvalitetsprodukter for beste resultater

Utdanning og kompetanse:

• 6 årig legeutdanning ved Universitet i Oslo 2012
  • Mer enn 10 års erfaring som lege
  • Laser spesialist med internasjonal godkjenning og spesialisering LEVEL 4 fra Vestfold Hudakademi
  • Ekspertkompetanse innen estetisk medisin fra Amabilis Academy, Teosyal og Restylane
  • Sertifisert og godkjent offshorelege

Google anmeldelser