Logo Korpeveien legeklinikk
kampanje - Spar 50 % på hårfjerning
Spar 50 % på hårfjerning!
Vi har markedets beste hårfjerningsteknologi som også fjerner grå og lyse hår!
Trykk her og velg behandling, betal enkelt med Vipps!

Vertikale leppestiftlinjer / Røykelinjer

FÅ ET FRISKERE OG JEVNERE UTSEENDE OVER LEPPEKANTEN

Juvdederm Volbella bringer nytt håp for deg med røykelinjer eller leppelinjer som har dukket opp som en del av aldringsprosessen. Starter du med behandling nå så kan du gjenopprette et friskere, mer ungdommelig utseende på leppene og munnvikene dine, noe som kan fjerne år fra ansiktet ditt.
Vertikale leppestiftlinjer / røykelinjer rundt munnen
PB serum

1. PB Serum High (lipase)

*Brukes til behandling av alle typer arr, strekkmerker og cellulitter.

PB serum

2. PB Serum Medium (kollagenase)

*Brukes til behandling av lokalisert fett i ansikt og kropp (f.eks. dobbelthake eller mage)

PB serum mann

3. PB Serum Low (lyase)

*Brukes til behandling av slapp hud og reduksjon av væskeansamlinger (f.eks. poser under øyne og hovne ben).

timeglass ikon
behandlings resultat ikon
3-4 dager
7-12 mnd
Moderat
lege ikon

Lei av å se aldringstegn når du ser i speilet? Injeksjon med Volbella er den perfekte løsningen om du har tap av leppevolum, har startet å utvikle leppestiftlinjer eller ønsker mer definert leppekontur. Denne nye injiserbare filleren er spesielt effektiv på grunn av den avanserte formuleringen som etterligner naturen.

Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler inn i det området som skal behandles. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Legen bruker deretter en spesiell injeksjonsteknikk med nål og kanyle for å oppnå det mest naturlige utseendet. Den filleren vi bruker inneholder bedøvelsesmiddelet lidokain- noe som gjør injeksjonene nærmest smertefrie.

Behandlingen gir løft og volum til området der hvor leppestiftlinjer er blitt dannet, glatter ut dype og overfladiske linjer og gjenoppretter et ungdommelig utseende på overflaten av huden.

Resultatene vil typisk vare i 7-12 måneder, og kan variere fra person til person avhengig av den individuelle metabolske hastigheten, graden av bevegelse i området og mengden av filleren som er blitt brukt. Individuelle resultater forekommer.

Det er lite bivirkninger ved fillerbehandlinger da disse er skånsomme injeksjoner. De fleste får en liten hevelse og noen kan få blåmerke. Bivirkninger som er mer alvorlig enn dette forekommer sjelden. Men det er en viss risiko for å få en eller flere av følgende bivirkningene: smerte/ømhet ved injeksjonsstedet, hevelse, blåmerke, allergi, klumpdannelse og infeksjon.

Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner Gravide og ammende Personer med epilepsi, porfyria, enkelte nevrologiske- eller autoimmune sykdommer

Korpeveien Legeklinikk er klar til å ivareta dine personlige behov og vi er behjelpelige med å svare på dine spørsmål når som helst. Dr. Braaten tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener. Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Før og etter behandlingen

Ta en titt i vår nettbutikk

Få varen sendt hjem for kun kr. 99,-

Betal med Vipps