Logo Korpeveien legeklinikk
kampanje - Spar 50 % på hårfjerning
Spar 50 % på hårfjerning!
Vi har markedets beste hårfjerningsteknologi som også fjerner grå og lyse hår!
Trykk her og velg behandling, betal enkelt med Vipps!

Vampyr-behandling Hår

VAMPYRBEHANDLING BREMSER HÅRTAP OG GIR FYLDIGERE HÅR - 100 % NATURLIG

Vampyr-behandling av hår er en moderne medisinsk behandling med naturlig biologiske vekstfaktorer. I behandlingen bruker vi vekststoffer fra Vampyrbehandling for å motvirke livløst hår, tynt glissent hår og hårtap.

BBehandling med Vampyrbehandling har vist seg å:

• bremse hårtap
  • stimulere til ny hårvekst ved å øke blodkar til hårsekken.
  • gi flere og tykkere hårstrå som gror frem.
Kan man behandle og redusere hårtap?
PB serum

1. PB Serum High (lipase)

*Brukes til behandling av alle typer arr, strekkmerker og cellulitter.

PB serum

2. PB Serum Medium (kollagenase)

*Brukes til behandling av lokalisert fett i ansikt og kropp (f.eks. dobbelthake eller mage)

PB serum mann

3. PB Serum Low (lyase)

*Brukes til behandling av slapp hud og reduksjon av væskeansamlinger (f.eks. poser under øyne og hovne ben).

På områder hvor håret er sparsomt vil behandlingen stimulere til gjenvekst og bedret kvaliteten på håret som finnes. Behandlingen bør gjennomføres 3-5 ganger med ca. 4 ukers mellomrom. Deretter bør man vedlikeholde resultatet med behandling minst en gang årlig. Behandlingen innebærer svært liten risiko, og utføres av erfaren lege.

FAKTA Hårtap, også kalt Alopesi (arvelig hårtap) påvirker kvinner og menn i alle aldre. Over 75% av menn og over 20% av alle kvinner opplever genetisk hårtap som følge av Androgent alopesi. Hos opptil 5% oppstår dette før man har fylt 25 år.
50-60 min
timeglass ikon
Ca 1 dag
behandlings resultat ikon
Gradvis
Langvarig
Lite/moderat
lege ikon

Vampyrbehandling inneholder vekstfaktorer som er avgjørende for tilheling og reparasjon i kroppen. Injisering av Vampyrbehandling kan brukes for å behandle og motvirke hårtap.

Ved injisering av Vampyrbehandling bremses et begynnende hårtap ved å stimulere hårsekkene i hodebunnen til en tettere hårvekst.

En liten mengde Vampyrbehandling tappes fra armen, inn i en spesialtilpasset beholder. Vampyrbehandlingen sentrifugeres og de virksomme stoffene fra Vampyr-behandlingen blir trukket ut. Vampyrbehandlingen blir deretter injisert inn i optimal dybde i hodebunnen for å stimulere hårsekkene. Behandlingen er 100% naturlig. Behandlingen tar ca 30-60 minutter, og involverer lite smerte.

Om du ønsker lokalbedøvelse bruker vi såkalt ledningsblokade som heller bedøver nerven som gir smerte i det området som behandles. Vi velger denne type bedøvelse da vanlig lokalbedøvelse direkte i området behandles kan påvirke behandlingens effekt på hårsekkene.

Korpeveien Legeklinikk bruker en klinisk testet og dokumentert behandlingsprotokoll, og vi har flere års erfaring innen behandling av hårtap.

Du kan gå rett på jobb etter behandlingen og trenger ingen sykemelding. Du bør ikke vaske håret eller bruke hodeplagg de første 24 timene. Du bør ikke ta noen form for betennelsesdempende medisin NSAID, men kan ta andre smertestillende ved behov. Lett hodepine og sviende fornemmelse er vanlig, og gir seg etter en dag.

• gravide eller ammende
  • de som har en aktiv hudsykdom og betennelse i huden
  • de som har en blodsykdom
  • de som har akutt eller kronisk betennelse
  • de som har kreft

Du bør drikke godt siste døgn for å optimalisere blodplasma. Før behandlingen har du en konsultasjon med lege for at hårtapet skal vurderes og graders. Om du står på betennelsesdempende (NSAIDs) som ibuprofen eller Asprin er det viktig at du informerer om dette, da dette skal seponeres en uke før behandling. Man skal heller ikke innta antikoagulerende dagen før behandlingen skal utføres. God hårvask anbefales dagen før behandlingen. All nødvendig informasjon før behandlingen vil bli gitt både muntlig og skriftlig fra din lege.

Før og etter behandlingen

Ta en titt i vår nettbutikk

Få varen sendt hjem for kun kr. 99,-

Betal med Vipps