DIGITAL PRISLISTE 2024

Rynkebehandling

RYNKEBEHANDLING

På grunn av Legemiddelforskriften har vi ikke lov til å utgi informasjon eller markedsføre reseptpliktige legemidler. Det er kun tillatt med informasjon for å informere om priser vedrørende legemiddelet, se derfor vår digitale prisliste.

Ønsker du mer informasjon kan du enten ta kontakt med oss på telefon eller e-post . På en konsultasjon vil vi kunne gi deg all informasjon om denne type behandling.

Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon og for å bestille en gratis konsultasjon hos Dr. Braaten

Dra Monica Braaten google anmeldelser

SPØRSMÅL OG SVAR

Er jeg en egnet kandidat for profhilo behandling?

Profhilo er en god løsning for de som ønsker å hydrere huden, og stimulere kollagen og elastin.

Hvordan foregår behandlingen?

Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes 5 små doser filler i 5 ulike områder på hver side av ansiktet, totalt 10 punkter. Punktene hvor Profhilo injiseres er nøye plassert der det trengs.

Mulige bivirkninger inkluderer: forbigående hodepine, hevelse, blåmerker, smerte under injeksjon, kløe, nummenhet, asymmetri (ujevnhet). I et mindre antall individer virker ikke filleren så lenge som vanlig .

De fleste bivirkningene er milde eller moderate og holder vanligvis mindre enn 7-14 dager. Persistens av disse symptomene i opptil tre uker er vanligvis ingenting å bekymre seg for.

De vanligste bivirkningene inkluderer midlertidige reaksjoner på injeksjonsstedet, for eksempel rødhet, smerte / ømhet, fasthet, hevelse , klumper / kul, blåmerker, kløe og misfarging.

Andre sjeldne risikoer inkluderer, men er ikke begrenset til:
Langvarig misfarging av huden. Langvarig eller alvorlig hevelse. Reaktivering av herpes virus. Infeksjon. Arrdannelse. Sårdannelse. Granulomer eller faste knuter. Godartet svulstdannelse (keratoacanthomer). Allergisk eller anafylaktisk reaksjon. Blindhet.

Det er viktig å velge en erfaren og kvalifisert behandler og å diskutere alle mulige bivirkninger og risikoer før du bestemmer deg for å gjennomgå en fillerbehandling.

Hvem skal ikke behandles

• Personer som er allergiske mot bedøvelse eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner
  • Personer med aktiv kreftsykdom eller som har en pågående infeksjon

Hvilken effekt har behandlingen?

Profhilo® Ansikt Profhilo er en relativt ny behandling, men det finnes allerede flere studier som viser dokumentert effekt. En studie publisert i Journal of Cosmetic Dermatology fant at behandlingen førte til en signifikant forbedring i hudens elastisitet og fuktighet, samt en reduksjon i fine linjer og rynker. En annen studie publisert i Aesthetic Plastic Surgery fant at Profhilo var effektivt for å forbedre hudens fasthet og elastisitet, og at resultatene varte i opptil seks måneder. Profhilo® Body virker ved å korrigere ujevnheter i huden og griper inn i den fysiologiske prosessen i aldrende vev.

Hvor lang tid tar behandlingen?

Behandlingen tar vanligvis 10 minutter.

Optimale resultater fra behandlingen vil være synlige fire uker etter kuren med Profhilo, som innebærer 3 injiserbare behandlinger med fire ukers mellomrom. Kunder kan forvente å se en intens hydrering med en forbedring av huden og fine linjer minimert. Du vil merke jevnere, strammere hud. Selv for de klientene med rynker i huden, er en forbedring i teksturen ubestridelig. Det samme gjelder for behandling av ulike områder på kroppen.

Resultatene varer 6 til 9 måneder

Nedetiden etter en Profhilo behandling er minimal, og du bør kunne gå tilbake til dine vanlige daglige aktiviteter umiddelbart etter inngrepet. Blåmerker og hevelser på injeksjonsstedet er mulig, men uvanlig. Vi anbefaler imidlertid at du unngår sport den første dagen etter behandlingen og unngår dampbad eller badstuer i noen dager etter behandlingen. Solbeskyttelse er viktig 1 uke etter behandling

Hvem utfører behandlingen?

Hvem skal ikke behandles?

• Personer med aktiv kreftsykdom eller som har en pågående infeksjon

Hvorfor velge Dr. Braaten og Korpeveien Legeklinikk?

• Dr. Monica Braaten har mer enn 10 års erfaring som lege og utfører over 2000 ulike estetiske behandlinger årlig
  • Ekspert på å oppnå et naturlig resultat hvor du ikke ser «behandlet» ut.
  • Forstår dine ønsker, og gir veiledning om passende behandlinger.
  • Bruker kun toppmoderne teknikker og kvalitetsprodukter for beste resultater

Utdanning og kompetanse:

• 6 årig legeutdanning ved Universitet i Oslo 2012
  • Mer enn 10 års erfaring som lege
  • Laser spesialist med internasjonal godkjenning og spesialisering LEVEL 4 fra Vestfold Hudakademi
  • Ekspertkompetanse innen estetisk medisin fra Amabilis Academy, Teosyal og Restylane
  • Sertifisert og godkjent offshorelege

Google anmeldelser