Se digital prisliste 2024

Privat lege drammen

[trustindex no-registration=google]

PRIVAT LEGE DRAMMEN

Lang ventetid hos fastlegen?

Hos Korpeveien Legeklinikk i Drammen kan du få legetime samme dag eller med kort ventetid. Vi vet hvor viktig det er å få rask legehjelp når du har et medisinsk problem eller bekymring.

Vi hjelper deg med utredning og behandling av alle medisinske problemstillinger. Du får med henvisning til røntgen, sykehus eller resept når du trenger det.

Korpeveien Legeklinikk tilbyr også offshoreattest/helseattest, helsekontroll, småkirurgi, estetisk behandling m.m. Se oversikt over behandlinger i menyen på toppen av siden.

Dr. Braaten er utdannet allmennlege fra Universitetet i Oslo og er spesialist innen estetisk behandling, internasjonalt godkjent laserspesialist og en pioneer innen den estetiske bransjen med sitt omfattende utvalg av estetiske behandlinger.
Privat lege drammen: Legetime, småkirkurgi og fjerning av føflekk i Drammen

Vi kan hjelpe deg med følgende problemstillinger
Allergi
Livmorshalsundersøkelse med celleprøve
Luftveislidelse
Infeksjon
Muskel- og leddplage
Hjerte- og karsykdom
Seksuelt overført sykdom
Attest
Mage- og tarmsykdom
Angst, depresjon og søvnproblem
Barnesykdom
Hudsykdom
Svangerskapskontroll
Kan jeg ta blodprøve hos dere?
Vi samarbeider med Fürst Laboratorium for at du skal få raske og trygge svar på dine prøver. Disse prøvene blir hentet daglig og sendt til Fürst. Vi mottar elektroniske prøvesvar allerede samme dag eller inntil et par uker avhengig av hva slags prøve som er tatt.
Får jeg med sykemelding eller resept?
Kan jeg bestille time uavhengig av fastlege?
Alle er velkommen hos Korpeveien Legeklinikk uavhengig av fastlege siden vi er en privat klinikk.

Legetime