Se digital prisliste 2024

Kate Guzon (Neriman10)
2023-05-08
Delikat, hyggelig og service innstilt. Anbefales
Dira SanRoman
2023-04-28
Veldig fornøyd med behandlingen hos Dr. Braaten! Alt blir så naturlig og fint.
Wibeke Skage
2022-10-18
Veldig fornøyd med mine behandlinger fra Korpeveien legesenter. Legen som utfører behandlingene er bare helt fantastisk , å kjempe dyktig. Hun er opptatt av dit utseendet å hva som passer best for deg å for din hud. Jeg har fått klarere å jevnere hud, å har fått en del kommentarer at jeg ser bare yngre å yngre ut. Jeg vil fortsette å gå til henne siden jeg stoler på henne for beste resultater for min hud å utseende.
Karina Kaalstad
2022-07-30
Super fornøyd. 😁 Alltid god service og trivelige ansatte.🥰🥰
Cecilie Stokkenes
2022-07-30
Kjempe fornøyd hos Korpeveien legeklinikk. Takk for god kommunikasjon og service 😊
Iris Thunheim
2022-07-20
Har vært flere ganger hos Monica, eg e superfornøyd med henne som behandler og lege. Eg reise 6 timer for å komme til klinikken. Kommer snart igjen Anbefales 🌹
AMH
2022-07-20
Kjempe fornøyd med behandling hos Korpeveien, dyktig lege. Flotte lokaler og god service 🌹 Vil absolutt anbefale klinikken.
Henrik Poulsen
2022-07-15
Rask respons, takk for hjelp. Anbefales 😊

MED MARKEDS BESTE HÅRFJERNINGSTEKNOLOGI KAN VI BEHANDLE BÅDE GRÅTT OG LYST HÅR, OG ALLE HUDTYPER, HELE ÅRET RUNDT!

Vi tilbyr alle kunder gratis konsultasjon før eventuell permanent hårfjerning behandling.

Innføring av SHR-lasere (Super Hair Removal Technology) – en revolusjonerende ny metode for permanent hårfjerning som er praktisk talt smerte- og bivirkningsfri.
Sammenlignet med andre laser- og IPL-metoder, gir SHR raskere, sikrere og smertefrie hårreduksjonsbehandlinger. De fleste vanlige IPL laser hårfjerningsteknologier bruker mye varme for å ødelegge hårsekkene og sikre permanent reduksjon.
Denne nye metoden varmer forsiktig opp hårsekkene og gir en varm prikkende følelse. Noen klienter sammenligner det med en varm massasje. In-Motion -teknologien blir brukt ved å flytte håndstykket over huden som skal behandles og dette bidrar til den generelle komforten kundene føler i løpet av hårreduseringsbehandlingen.

Den unike laserteknologien og teknikkene som brukes i SHR IPL gjør at alle hår og hudtyper egnet seg for denne behandlingen. SHR IPL er også en attraktiv hårfjerningsløsning for de som ikke vil gjemme seg bort fra solen, noe som betyr at hårreduksjonsbehandlinger kan bli tatt hele året rundt. Ved å bruke lav varme, reduserer SHR/ IPL mengden varme som absorberes av huden, slik at behandling kan gjøres på solbrun hud. SHR IPL Technology fungerer også på lyse og hvite hår.
Permanent hårfjerning av uønsket hårvekst i Drammen
PB serum

1. PB Serum High (lipase)

*Brukes til behandling av alle typer arr, strekkmerker og cellulitter.

PB serum

2. PB Serum Medium (kollagenase)

*Brukes til behandling av lokalisert fett i ansikt og kropp (f.eks. dobbelthake eller mage)

PB serum mann

3. PB Serum Low (lyase)

*Brukes til behandling av slapp hud og reduksjon av væskeansamlinger (f.eks. poser under øyne og hovne ben).

Hva er klokken? Stille klokken
30-60 min
Ingen
Minimum fem behandlinger
Langvarig
Lite/ingen

Er det trygt?

IPL Laser hårfjerning er den mest populære estetiske prosedyrene som utføres over hele verden. SHR IPL Laser behandlinger har gitt sikker og effektiv permanent hårreduksjon for millioner av mennesker over hele verden (kilde: produsent). Fordi SHR Lasers benytter IN-MOTION og lavvarmeinnstillinger, er vi i stand til å gi et sikkerhetsnivå i motsetning til andre laserproblemer.

Permanent hårfjerning med SHR-lasere (Super Hair Removal) er en metode for å fjerne uønsket hår på kroppen. Imidlertid er det noen faktorer som må vurderes før behandlingen.

Generelt sett kan de fleste mennesker behandles for permanent hårfjerning med SHR-lasere, men det er noen unntak. Personer med mørkere hudtoner kan ha en økt risiko for bivirkninger som hyperpigmentering eller arrdannelse.

Kontraindikasjoner for SHR-laserbehandling inkluderer:
– Graviditet eller amming
– Bruk av blodfortynnende medisiner
– Bruk av isotretinoin (Accutane) eller andre retinoider i løpet av de siste seks månedene
– Aktiv solbrenthet eller infeksjon i behandlingsområdet
– Historie med herpesinfeksjoner i behandlingsområdet

Bivirkninger av SHR-laserbehandling kan inkludere:
– Rødhet og hevelse i behandlingsområdet
– Kløe eller ubehag i behandlingsområdet
– Midlertidig mørkere eller lettere hud i behandlingsområdet
– Brennende eller prikkende følelse under behandlingen
– Smerte eller ubehag under behandlingen
– Blåmerker eller skorpedannelse i behandlingsområdet

MÖ SPECTRUM IPL, SHR og E-Light er alle behandlinger som bruker lysenergi for å behandle forskjellige hudproblemer. Selv om disse behandlingene er relativt trygge, kan det fortsatt være noen risikoer og bivirkninger som du bør være klar over.

Noen av de vanligste bivirkningene inkluderer: Midlertidig rødhet, hevelse og kløe i det behandlede området. Det kan også være en midlertidig økning i pigmenteringen i huden, spesielt hos personer med mørkere hudtyper. I sjeldne tilfeller kan det oppstå blemmer, skorper eller arrdannelse.

Det er også noen risikoer forbundet med disse behandlingene. For eksempel kan det være en risiko for øye skade hvis du ikke bruker beskyttelsesbriller under behandlingen. Det er også en risiko for infeksjon hvis utstyret ikke er rent og sterilisert ordentlig.

Det er viktig å diskutere eventuelle risikoer og bivirkninger med en kvalifisert hudpleieekspert eller lege før du gjennomgår noen av disse behandlingene. De vil kunne gi deg mer informasjon om hva du kan forvente og hvordan du kan minimere risikoen for bivirkninger.

Kommer håret mitt til å vokse tilbake?

Aktivt voksende hår som har blitt behandlet med SHR, bør ikke vokse tilbake. Når en hårfollikkel er skadet, kan den ikke produsere hår. Hårvekst forekommer i 4 stadier: Tidlig Anagen (tidlig hårvekst), Anagen (aktiv hårvekst), Catagen (regresjon) og Telogen (hviler, vokser ikke). Laser hårfjerning påvirker bare Anagentrinnet (aktivt voksende hår). Derfor fjernes ca. 15-20 prosent av håret ved hver behandling. man vil derfor trenge 8- 15 behandlinger, for å få ett hårfritt resultat. Det er heller ikke uvanlig at noen kunder har en touch-up to år etter innledende behandling på grunn av hormonelle endringer.

Fordeler
– Ingen smerte – kan sammenlignes med en lett massasje
– Ingen bedøvelse nødvendig
– Ingen nedetid
– Passer for alle hudtyper

Hvor mye behandling er nødvendig?
Antall behandlinger vil variere avhengig av tilstanden som behandles og hvordan hver enkelt reagerer. Noen må regne med vedlikeholdsbehandling 1-2 ganger årlig pga hormonelle forhold eller ved bruk av ulike typer medisiner.

Resultatene er langvarige.

Hva er restitusjonstiden?
Restitusjonstiden er avhengig av tilstanden som behandles og hver persons evne til å helbrede. Vanlige behandlingsintervaller er 3-4 uker.

Er behandlingen trygg?
MÖ Spectrum ultraraske pulser arbeider for å minimere mengden varme som overføres. Mindre varme betyr mindre skade på omkringliggende hud og mindre risiko for skade.

Bør klienten unngå sol etter behandling?
Etter laserbehandlinger er huden lettere utsatt for skader fra sollys, og derfor er det nødvendig å minimere soleksponering og bruk av solkrem med SPF30+.

Hvor lang tid tar behandlingsprosedyren?
Det avhenger av størrelsen på området som skal behandles, og 10 minutter er vanlig for de fleste behandlinger.

Hvordan føles MÖ Spectrum-behandlingen?
De fleste klienter opplever svært lite ubehag og behandlingen kan sammenlignes med en lett massasje.

Hva er rådene etter behandling til klienter?
Hold området rent, vask med temperert vann.
Unngå bruk av irritanter eller sentralstimulerende løsninger eller kremer på området (hvis du er usikker, diskuter dette med behandleren din).
Unngå varme f.eks. varme bad/dusjer, dampbad, badstuer og spa etc i 48-72 timer etter behandling.
Ikke bruk barbering før 2-4 dager etter behandling.
Skulle området virke rødt eller ømt, bruk anbefalt etterbehandlingsgel eller bruk av is eller kjølende gelpakker kan forbedre komforten og redusere rødhet og hevelse.
Ikke bruk falske solingsprodukter i to uker før behandlinger, inkludert spraybruning og fargede fuktighetskremer.
Ikke eksfolier området før 3 dager etter behandlingen.
Ikke bruk blekekremer eller parfymerte produkter på 24-48 timer.
Ikke plukk eller rip det behandlede området.
Unngå å bruke trange klær.
Fukter kroppen ved å drikke mye vann
Solbeskyttelseskrem, minimum faktor 20 må påføres i 6 uker etter behandling
Direkte sollys (også solarium) bør unngås, spesielt uken etter behandlingen.

NB. Varme og fuktige værforhold kan forverre huden i perioden umiddelbart etter behandlingen

Ingen "nedetid"

SHR IPL Laser behandlinger har ingen “nedetid” og krever ingen gjenopprettingstid. Du kan få behandling og gå tilbake til jobb og andre normale aktiviteter umiddelbart.

Rabattpris

Hårfjerning- kjøp 5 behandlinger og spar 50 %! NB! Rabattprisen gjelder kun ved kjøp av 5 behandlinger samtidig

Ta en titt i vår nettbutikk

Få varen sendt hjem for kun kr. 99,-