Logo Korpeveien legeklinikk
kampanje - Spar 50 % på hårfjerning
Spar 50 % på hårfjerning!
Vi har markedets beste hårfjerningsteknologi som også fjerner grå og lyse hår!
Trykk her og velg behandling, betal enkelt med Vipps!

Mørke ringer under øynene

FÅ ET UTHVILT UTSEENDE

Få et mer våkent og opplagt utseende ved å tilføre volum under øynene. Den delikate huden under øynene er et vanlig bekymringsområde for både menn og kvinner, og mørke sirkler eller dype søkk kan bidra til å skape et slitt eller for tidlig aldret utseende.

I de tilfellene de mørke ringene er forårsaket av skygge/søkk, kan de mørke ringene dempes betraktelig med filler. Filleren vil tilføre volum i søkkene, huden løftes fram og området får en jevn og pen hudoverflate uten noen mørke skygger.

Selv om aldring kan være en faktor for noen pasienter, kan mørke ringer være forårsaket av genetikk og hormonelle, livsstils- eller miljøforandringer.

Behandlingen er praktisk talt smertefri, sikker og rimelig sammenlignet med kirurgi og er et utmerket alternativ for de som ønsker å forbedre volum og mørke ringer under øynene.
Markering for å fjerne mørke ringer rundt øynene hos lege
PB serum

1. PB Serum High (lipase)

*Brukes til behandling av alle typer arr, strekkmerker og cellulitter.

PB serum

2. PB Serum Medium (kollagenase)

*Brukes til behandling av lokalisert fett i ansikt og kropp (f.eks. dobbelthake eller mage)

PB serum mann

3. PB Serum Low (lyase)

*Brukes til behandling av slapp hud og reduksjon av væskeansamlinger (f.eks. poser under øyne og hovne ben).

timeglass ikon
behandlings resultat ikon
Umiddelbart
2-4 år
lege ikon

Prosedyren kan utføres om du har tegn på «søkk» eller blå ringer under øynene.

Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler inn i det området som skal behandles. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Legen bruker deretter en spesiell injeksjonsteknikk med nål og kanyle for å oppnå det mest naturlige resultatet.

Mer volum under øynene vil gi deg et mer «våkent», opplagt og friskere utseende. En slik behandling kan fjerne år fra ansiktet ditt.

Behandlingen tar vanligvis 20 minutter.

Resultat vil vare i ca. 8-12 måneder, men individuelle resultater vil forekomme.

Det er lite bivirkninger ved filler behandlinger da disse er skånsomme injeksjoner. De fleste får en liten hevelse og noen kan få blåmerke. Bivirkninger som er mer alvorlig enn dette forekommer sjelden. Men det er en viss risiko for å få en eller flere av følgende bivirkningene: smerte/ømhet ved injeksjonsstedet, hevelse, blåmerke, allergi, klumpdannelse og infeksjon.

Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner Gravide og ammende Personer med epilepsi, porfyria, enkelte nevrologiske- eller autoimmune sykdommer

Korpeveien Legeklinikk er klar til å ivareta dine personlige behov og vi er behjelpelige med å svare på dine spørsmål når som helst. Dr. Braaten tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener. Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Før og etter behandlingen

Ta en titt i vår nettbutikk

Få varen sendt hjem for kun kr. 99,-

Betal med Vipps