Logo Korpeveien legeklinikk
kampanje - Spar 50 % på hårfjerning
[ditty id=7540]

Legetime

LANG VENTETID HOS FASTLEGEN?

Hos Korpeveien Legeklinikk kan du få legetime samme dag eller med kort ventetid. Vi vet hvor viktig det er å få rask legehjelp når du har et medisinsk problem eller bekymring.
Legetime, småkirkurgi og fjerning av føflekk i Drammen

Allergi
Livmorshalsundersøkelse med celleprøve
Luftveislidelse
Infeksjon
Muskel- og leddplage
Hjerte- og karsykdom
Seksuelt overført sykdom
Attest
Mage- og tarmsykdom
Angst, depresjon og søvnproblem
Barnesykdom
Hudsykdom
Svangerskapskontroll

Vi samarbeider med Fürst Laboratorium for at du skal få raske og trygge svar på dine prøver. Disse prøvene blir hentet daglig og sendt til Fürst. Vi mottar elektroniske prøvesvar allerede samme dag eller inntil et par uker avhengig av hva slags prøve som er tatt.

Alle er velkommen hos Korpeveien Legeklinikk uavhengig av fastlege siden vi er en privat klinikk.

Legetime

Få Gratis Kjemisk Peeling

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få gratis kjemisk peeling fra SkinCeuticals og et Gavekort på kr 1000,- når du handler for mer enn kr 3990,-

*Gjelder i perioden 1/8 t.o.m 1/10