Volum og forming av kinnben

Ja, denne siden vil jeg dele!

GI ANSIKTET DITT ET LØFT

Forming av kinnben er en utmerket måte å bidra til å forbedre aldringstegn mens du samtidig legger til definisjon og balanse i ansiktstrekkene dine.

Etter hvert som eldes vil du miste fett og kollagen i kinnregionen, og dette kan gi et sigende, uthult eller «dratt» ansiktsuttrykk.

Med bruk av dermale fillere som VOLUMA, TEOSYAL, RESTYLANE LIFT, RADIESSE, JUVEDERM og BELOTERO har det blitt mulig å forsterke, forme og konturere kinnene ikke-kirurgisk.

Behandlingen er praktisk talt smertefri, sikker og rimelig sammenlignet med kirurgi og er et utmerket alternativ for de som ønsker å forbedre symmetrien, formen og projeksjonen av kinnene.

+Er jeg en egnet kandiat?
Menn og kvinner i alle aldre kan ha fordel av kinnforstørrelse. Prosedyren kan utføres for å oppnå en rekke estetiske mål, inkludert:

Innsunkne/Flate kinn
Filler kan forme flate/innsunkne kinn. Høye, fulle kinn kan tilføre balanse og definisjon i ansiktet ditt og hjelper deg med å opprettholde ungdommelige ansiktskonturer. Behandling med filler gir også fuktighet til slapp og rynkete hud. Behandlingen passer godt for eldre kvinner og menn, og de som har gått mye ned i vekt.

Fremheve ansiktstrekk eller korrigere asymmetri
Filler kan brukes til å forme/forbedre formen på kinnene. For eksempel så kan man bygge kinnben ved å øke volum over kinnbena. Filler kan også brukes til å jevne ut asymmetriske kinn.

Gjenopprette tapt volum og forbedre ansiktskonturene
Filler kan forynge aldrende kinn ved å gjenskape kinnenes naturlige volum. Når tapt volum erstattes med filler får overliggende hud tilbake sin strukturelle støtte.

Økt fyldighet i et tynt ansikt
Filler kan brukes til å stramme opp aldrende og slappe kinn. Dette oppnås ved å erstatte tapt volum med filler. Rynker reduseres og kinnene for en strammere og mer spenstig overlate.

I tillegg bør ideelle kinnforsterkningskandidater være i god generell helse og ha realistiske forventninger til resultatet av prosedyren deres.

+Hvordan foregår behandlingen?
Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler inn i det området som skal behandles. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Den filleren vi bruker inneholder bedøvelsesmiddelet lidokain- noe som gjør injeksjonene nærmest smertefrie.
+Hvilken effekt har behandlingen?
+Hvor lang tid tar behandlingen?
+Hvor lenge varer resultatet?
Varigheten av resultatene avhenger av det valgte produktet. Individuelle resultater kan variere.
+Har behandlingen noen bivirkninger?
Det er lite bivirkninger ved filler-behandlinger da disse er skånsomme injeksjoner. De fleste får en liten hevelse og noen kan få blåmerke. Bivirkninger som er mer alvorlig enn dette forekommer sjelden. Men det er en viss risiko for å få en eller flere av følgende bivirkningene: smerte/ømhet ved injeksjonsstedet, hevelse, blåmerke, allergi, klumpdannelse og infeksjon.
+Hvem utfører behandlingen?
+Hvem skal ikke behandles?
Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner

Gravide og ammende

Personer med epilepsi, porfyria, enkelte nevrologiske- eller autoimmune sykdommer

+Kan jeg bestille en uforpliktende konsultasjon?

Dr. Braaten tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener.

Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Ønsker du en gratis konsultasjon?

Prisliste

Tjeneste Pris