Vertikale leppestiftlinjer/Røykelinjer

Ja, denne siden vil jeg dele!

FÅ ET FRISKERE OG JEVNERE UTSEENDE OVER LEPPEKANTEN

Juvdederm Volbella bringer nytt håp for deg med røykelinjer eller leppelinjer som har dukket opp som en del av aldringsprosessen. Starter du med behandling nå så kan du gjenopprette et friskere, mer ungdommelig utseende på leppene og munnvikene dine, noe som kan fjerne år fra ansiktet ditt.

+Er jeg en egnet kandiat?
Lei av å se aldringstegn når du ser i speilet?

Injeksjon med Volbella er den perfekte løsningen om du har tap av leppevolum, har startet å utvikle leppestiftlinjer eller ønsker mer definert leppekontur. Denne nye injiserbare filleren er spesielt effektiv på grunn av den avanserte formuleringen som etterligner naturen.

+Hvordan foregår behandlingen?
Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler inn i det området som skal behandles. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Legen bruker deretter en spesiell injeksjonsteknikk med nål og kanyle for å oppnå det mest naturlige utseendet.

Den filleren vi bruker inneholder bedøvelsesmiddelet lidokain- noe som gjør injeksjonene nærmest smertefrie.

+Hvilken effekt har behandlingen?
Behandlingen gir løft og volum til området der hvor leppestiftlinjer er blitt dannet, glatter ut dype og overfladiske linjer og gjenoppretter et ungdommelig utseende på overflaten av huden.
+Hvor lang tid tar behandlingen?
+Hvor lenge varer resultatet?
Resultatene vil typisk vare i 7-12 måneder, og kan variere fra person til person avhengig av den individuelle metabolske hastigheten, graden av bevegelse i området og mengden av filleren som er blitt brukt.

Individuelle resultater forekommer.

+Har behandlingen noen bivirkninger?
Det er lite bivirkninger ved fillerbehandlinger da disse er skånsomme injeksjoner. De fleste får en liten hevelse og noen kan få blåmerke. Bivirkninger som er mer alvorlig enn dette forekommer sjelden. Men det er en viss risiko for å få en eller flere av følgende bivirkningene: smerte/ømhet ved injeksjonsstedet, hevelse, blåmerke, allergi, klumpdannelse og infeksjon.
+Hvem utfører behandlingen?
+Hvem skal ikke behandles?
Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner

Gravide og ammende

Personer med epilepsi, porfyria, enkelte nevrologiske- eller autoimmune sykdommer

+Kan jeg bestille en uforpliktende konsultasjon?

Dr. Braaten tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener.

Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Ønsker du en gratis konsultasjon?

Prisliste

Tjeneste Pris