Mørke ringer under øynene

Ja, denne siden vil jeg dele!

FÅ ET UTHVILT UTSEENDE

Få et mer våkent og opplagt utseende ved å tilføre volum under øynene. Den delikate huden under øynene er et vanlig bekymringsområde for både menn og kvinner, og mørke sirkler eller dype søkk kan bidra til å skape et slitt eller for tidlig aldret utseende.

I de tilfellene de mørke ringene er forårsaket av skygge/søkk, kan de mørke ringene dempes betraktelig med filler. Filleren vil tilføre volum i søkkene, huden løftes fram og området får en jevn og pen hudoverflate uten noen mørke skygger.

Selv om aldring kan være en faktor for noen pasienter, kan mørke ringer være forårsaket av genetikk og hormonelle, livsstils- eller miljøforandringer.

Behandlingen er praktisk talt smertefri, sikker og rimelig sammenlignet med kirurgi og er et utmerket alternativ for de som ønsker å forbedre volum og mørke ringer under øynene.

+Er jeg en egnet kandiat?
Prosedyren kan utføres om du har tegn på «søkk» eller blå ringer under øynene.
+Hvordan foregår behandlingen?
Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler inn i det området som skal behandles. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Legen bruker deretter en spesiell injeksjonsteknikk med nål og kanyle for å oppnå det mest naturlige resultatet.
+Hvilken effekt har behandlingen?
Mer volum under øynene vil gi deg et mer «våkent», opplagt og friskere utseende. En slik behandling kan fjerne år fra ansiktet ditt.
+Hvor lang tid tar behandlingen?
Behandlingen tar vanligvis 20 minutter.
+Hvor lenge varer resultatet?
Resultat vil vare i ca. 8-12 måneder, men individuelle resultater vil forekomme.
+Har behandlingen noen bivirkninger?
Det er lite bivirkninger ved filler behandlinger da disse er skånsomme injeksjoner. De fleste får en liten hevelse og noen kan få blåmerke. Bivirkninger som er mer alvorlig enn dette forekommer sjelden. Men det er en viss risiko for å få en eller flere av følgende bivirkningene: smerte/ømhet ved injeksjonsstedet, hevelse, blåmerke, allergi, klumpdannelse og infeksjon.
+Hvem utfører behandlingen?
+Hvem skal ikke behandles?
Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner

Gravide og ammende

Personer med epilepsi, porfyria, enkelte nevrologiske- eller autoimmune sykdommer

+Kan jeg bestille en uforpliktende konsultasjon?

Dr. Braaten tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener.

Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Ønsker du en gratis konsultasjon?

Prisliste

Tjeneste Pris