Marionettelinjer

Ja, denne siden vil jeg dele!

FÅ TILBAKE VOLUM OMKRING MUNNEN OG HAKEPARTIET

Marionette linjer er et vanlig og naturlig tegn på aldring som vises rundt munnen og haken. Marionettlinjer er linjer som går fra kantene av munnen til haken. Hvis du ser for deg kjeven til en marionettdukke så er det tydelige linjer fra munnen og ned til haken for at munnen skal kunne åpne seg opp og ned for å etterligne prat.

Marionette linjer ser like ut på et menneskelig ansikt. Det er linjer eller folder som starter ved de ytre hjørnene av munnen og løper ned til utsiden av haken. I noen tilfeller løper de rett ned, mens de i andre tilfeller kurver seg utover. Imidlertid har de en negativ innvirkning på ansiktet fordi de skaper en skygge mellom haken og kinnet og skaper utseendet til en hengende kjeve eller sur munn.

+Er jeg en egnet kandiat?
Hvis du har mistet fylde eller har moderate til dype rynker i området mellom munnvikene og haken så vil du kunne oppleve stor forbedring ved å behandle dette området.
+Hvordan foregår behandlingen?
Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler i området hvor du har mistet volum. Punktene hvor filleren injiseres er nøye plassert der det trengs.

Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Legen bruker deretter en spesiell injeksjonsteknikk med nål og kanyle for å oppnå det mest naturlige resultatet.

+Hvilken effekt har behandlingen?
Behandling av marionettlinjer vil gi stor tilfredshet da dette er et av stedene i ansiktet som er blant de mest iøynefallende når det gjelder tegn på aldring, og kan få en person til å se mye eldre ut enn han eller hun virkelig er.
+Hvor lang tid tar behandlingen?
Behandlingen tar vanligvis 20 minutter.
+Hvor lenge varer resultatet?
Resultat vil vare i ca. 8-12 måneder, men individuelle resultater vil forekomme.
+Har behandlingen noen bivirkninger?
Det er lite bivirkninger ved filler behandlinger da disse er skånsomme injeksjoner. De fleste får en liten hevelse og noen kan få blåmerke. Bivirkninger som er mer alvorlig enn dette forekommer sjelden. Men det er en viss risiko for å få en eller flere av følgende bivirkningene: smerte/ømhet ved injeksjonsstedet, hevelse, blåmerke, allergi, klumpdannelse og infeksjon.
+Hvem utfører behandlingen?
+Hvem skal ikke behandles?
De som er allergisk mot bedøvelse eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske tilfeller.

Gravide og ammende.

Mennesker med epilepsi eller porfyria.

De som har autoimmune sykdommer.

+Kan jeg bestille en uforpliktende konsultasjon?

Dr. Braaten tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener.

Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Ønsker du en gratis konsultasjon?

Prisliste

Tjeneste Pris