Leppebehandling

Ja, denne siden vil jeg dele!

LEPPEINJEKSJON GIR DEG LEPPER SOM BLIR LAGT MERKE TIL

Vakkert formede og perfekt plumpede lepper kan forvandle og forynge utseendet ditt. Når du eldes, bremser kollagenproduksjonen, noe som fører til fine linjer, rynker og tynnere lepper. Imidlertid er det noen andre grunner til at leppene dine kanskje ikke ser like ungdommelige og fyldige ut som de pleide å gjøre. Røyking, forurensning, soleksponering og genetikk spiller alle en rolle i leppefylden.

Lepper er blant de mest sensuelle elementer i et ansikt. Utseendet på leppene – deres form, volum, proporsjoner og farge, alle disse faktorene kan ha en stor effekt på den generelle oppfatningen av ansiktet ditt.

Med bruk av dermale fillere som VOLUMA, TEOSYAL, RESTYLANE LIFT og RADIESSE, JUVEDERM og BELOTERO har det blitt mulig å forme og gi volum til leppene uten bruk av kirurgi.

Behandlingen er praktisk talt smertefri, sikker og rimelig sammenlignet med kirurgi og er et utmerket alternativ for de som ønsker å forbedre fasongen, korrigere symmetri eller øke leppevolumet.

+Er jeg en egnet kandiat for leppebehandling?
Kvinner i alle aldre kan ha nytte av leppebehandling.

Prosedyren kan utføres om du har:

Tynne lepper

Rynkete lepper på grunn av aldring eller røyking

Asymmetriske lepper

Behov for volum eller korrigering av fasong

+Hvordan foregår behandlingen?
Du vil først få en bedøvelseskrem på leppene som skal virke i ca. 15 minutter før behandlingen.

Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler inn i det området som skal behandles. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Legen bruker deretter en spesiell injeksjonsteknikk med nål og kanyle for å oppnå det mest naturlige utseendet. Noen ganger, når leppene er veldig tynne, er det bedre å gjenta behandlingen over noen uker. I så fall vil legen kunne vurdere leppevolumet på nytt etter at filleren legger seg og tilfører mer etter behov.

Den filleren vi bruker inneholder bedøvelsesmiddelet lidokain- noe som gjør injeksjonene nærmest smertefrie.

+Hvilken effekt har behandlingen?
Velformede lepper kan tilføre balanse og definisjon i ansiktet ditt og hjelper deg med å opprettholde ungdommelige ansiktskonturer.
+Hvor lang tid tar behandlingen?
+Hvor lenge varer resultatet?
Resultatene av ikke-kirurgisk leppeforstørrelse vil typisk vare i 6-9 måneder, og kan variere fra person til person avhengig av den individuelle metabolske hastigheten, graden av leppebevegelse og mengden av filleren som er blitt brukt.
+Har behandlingen noen bivirkninger?
Det er lite bivirkninger ved filler behandlinger da disse er skånsomme injeksjoner. De fleste får en liten hevelse og noen kan få blåmerke. Bivirkninger som er mer alvorlig enn dette forekommer sjelden. Men det er en viss risiko for å få en eller flere av følgende bivirkningene: smerte/ømhet ved injeksjonsstedet, hevelse, blåmerke, allergi, klumpdannelse og infeksjon.
+Hvem utfører behandlingen?
+Hvem skal ikke behandles?
Personer som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner

Gravide og ammende

Personer med epilepsi, porfyria, enkelte nevrologiske- eller autoimmune sykdommer

+Kan jeg bestille en uforpliktende konsultasjon?

Dr. Braaten tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener.

Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Ønsker du en gratis konsultasjon?

Prisliste:

Tjeneste Pris