Hake og kjevelinje

Ja, denne siden vil jeg dele!

Definert kjevelinje og hake

ET DEFINERT KJEVEPARTI TILFØRER BALANSE I ANSIKTET DITT

Injeksjonsbehandling lar deg forbedre haken- og kjevelinjen din for å skape et mer attraktivt og balansert ansikt.

Dette oppnås gjennom injeksjon av hyaluronsyrebaserte dermale fyllstoffer som Juvéderm, Restylane eller Radiesse. Dette er avanserte fillere som brukes til å tilføre volum til haken og kjevelinjen, og dermed forbedre ansiktsbalansen. Gjennom bruk av strategisk plasserte injeksjoner kan vi forbedre formen, størrelsen og prominensen til haken og kjeven din.

+Er jeg en egnet kandiat?
Det første trinnet er å planlegge en konsultasjon hos vår lege. Vi vil vurdere hakestrukturen din og hva som kan gjøres for å forbedre profilen din.

Menn og kvinner som har en liten, avtagende hake eller en svak ansiktsprofil, eller de som har asymmetri på grunn av genetikk eller traumer, er sannsynligvis gode kandidater for ikke-kirurgisk forbedring av haken og kjevelinjen.

Hvis du er interessert i å forbedre formen, prominensen eller størrelsen på haken eller kjevelinjen uten smerter og nedetid kan dette gjøres enkelt med filler.

+Hvordan foregår behandlingen?
Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler langs kjevelinje og i haken. Punktene hvor filleren injiseres er nøye plassert for å forbedre utseendet til kjevelinjen og haken din ved å tilsette volum der det trengs.

Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Legen bruker deretter en spesiell injeksjonsteknikk med nål og kanyle for å oppnå det mest naturlige resultatet.

+Hvilken effekt har behandlingen?
Å legge volum til haken har innvirkning på kjeven og kan redusere utseendet til en dobbelthake. Hvis du føler at haken din er liten, og at kjevelinjen din mangler definisjon, kan det påvirke selvtilliten negativt. En ikke-kirurgisk hakeforstørrelse kan endre ansiktsutseendet subtilt for å skape en mer attraktiv profil mens du balanserer ansiktstrekkene dine.
+Hvor lang tid tar behandlingen?
Behandlingen tar vanligvis 20 minutter.
+Hvor lenge varer resultatet?
Resultat vil vare i ca. 8-12 måneder, men individuelle resultater vil forekomme.
+Har behandlingen noen bivirkninger?
Det er lite bivirkninger ved filler behandlinger da disse er skånsomme injeksjoner. De fleste får en liten hevelse og noen kan få blåmerke. Bivirkninger som er mer alvorlig enn dette forekommer sjelden. Men det er en viss risiko for å få en eller flere av følgende bivirkningene: smerte/ømhet ved injeksjonsstedet, hevelse, blåmerke, allergi, klumpdannelse og infeksjon.
+Hvem utfører behandlingen?
+Hvem skal ikke behandles?
De som er allergisk mot bedøvelse eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske tilfeller.

Gravide og ammende.

Mennesker med epilepsi eller porfyria.

De som har autoimmune sykdommer.

+Kan jeg bestille en uforpliktende konsultasjon?

Dr. Braaten tilbyr de nyeste og mest avanserte behandlingene som er tilgjengelige, og hennes omfattende trening sikrer at du får den eksepsjonelle kvalitetspleien du fortjener.

Ta kontakt med Korpeveien Legeklinikk ved å bruke skjemaet på denne siden eller ring 923 10 413 i dag for å planlegge din estetiske legekonsultasjon.

Ønsker du en gratis konsultasjon?

Prisliste

Tjeneste Pris