DIGITAL PRISLISTE 2024

Kjevelinje og hake fillers

TILFØR VOLUM MED HAKE FILLERS FOR HAKE OG KJEVELINJE

Når vi blir eldre, opplever mange av oss endringer i ansiktet, spesielt rundt hake- og kjevelinjen. På grunn av naturlig aldring kan huden miste elastisitet og volum, noe som kan resultere i tap av definisjon og kontur i dette området. Ved bruk av fillere kan man oppnå en forsterkning av disse aldersrelaterte endringene.

Fillere er en injeksjonsbehandling som kan bidra til å gjenopprette volum og struktur, og resultatet blir naturlig sålenge man ikke legger til mer volum enn det som er tapt gjennom naturlig aldring.

Behandlingen kan gi en jevnere og mer forsterket hake- og kjevelinje, og kan også bidra til å redusere synligheten av rynker og fine linjer.

Hos Korpeveien Legeklinikk kan du bestille en gratis konsultasjon for å snakke om individuelle behov og forventninger før man gjennomgår en fillerbehandling.

Opplev våre eksklusive Signaturpakker- en kombinasjon av injeksjonsbehandlinger for å gi deg det ultimate resultatet!

Skinbooster og signaturpakker med restylane, fillers hake, fillers kjeve, fillers lepper og mer
Umiddelbart
8-12 mnd
Minimalt
Dra Monica Braaten google anmeldelser
Google anmeldelser

Google anmeldelser

SPØRSMÅL OG SVAR

Er jeg en egnet kandidat for kjevelinje og hake fillers?

Det første trinnet er å planlegge en konsultasjon hos vår lege. Vi vil vurdere hakekonturen din og hva som kan gjøres.

Menn og kvinner som ønsker mer volum eller ønsker å endre form på hake eller kjevelinje kan være gode kandidater for denne behandlingen.

Hvordan foregår behandlingen (fillers kjeve og fillers hake)?

Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler langs kjevelinje og i haken. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles og hva som skal gjøres.

Mulige bivirkninger inkluderer: forbigående hodepine, hevelse, blåmerker, smerte under injeksjon, kløe, nummenhet, asymmetri (ujevnhet). I et mindre antall individer virker ikke filleren så lenge som vanlig .

De fleste bivirkningene er milde eller moderate og holder vanligvis mindre enn 7-14 dager. Persistens av disse symptomene i opptil tre uker er vanligvis ingenting å bekymre seg for.

De vanligste bivirkningene inkluderer midlertidige reaksjoner på injeksjonsstedet, for eksempel rødhet, smerte / ømhet, fasthet, hevelse , klumper / kul, blåmerker, kløe og misfarging.

Andre sjeldne risikoer inkluderer, men er ikke begrenset til:
Langvarig misfarging av huden. Langvarig eller alvorlig hevelse. Reaktivering av herpes virus. Infeksjon. Arrdannelse. Sårdannelse. Granulomer eller faste knuter. Godartet svulstdannelse (keratoacanthomer). Allergisk eller anafylaktisk reaksjon. Blindhet.

Det er viktig å velge en erfaren og kvalifisert behandler og å diskutere alle mulige bivirkninger og risikoer før du bestemmer deg for å gjennomgå en fillerbehandling.

Hvem skal ikke behandles

• Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner
  • Personer med aktiv kreftsykdom eller som har en pågående infeksjon
Hvilken effekt har behandlingen?

Å legge volum til haken har innvirkning på kjeven.
Injeksjonsbehandling lar deg endre haken og kjevelinjen, slik at du kan få tilbake volum du har mistet med tiden.

Hvor lang tid tar behandlingen?

Behandlingen tar vanligvis 20 minutter.

Resultat vil vare i ca. 8-12 måneder, men individuelle resultater vil forekomme.

Mulige bivirkninger og risikoer ved en fillerbehandling:

Vanlige bivirkninger inkluderer blåmerker, hevelse og sårhet, mens mer alvorlige bivirkninger kan inkludere infeksjon, allergiske reaksjoner, overfylling, knuter og klumper, misfarging, arrdannelse, filler migrasjon og arterieokklusjon, blindhet og cerebral hendelse.

Hvem skal ikke behandles

Hvem utfører behandlingen?

Hvem skal ikke behandles?

Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner Gravide og ammende Personer med epilepsi, porfyria, enkelte nevrologiske- eller autoimmune sykdommer

Hvorfor velge Dr. Braaten og Korpeveien Legeklinikk?

• Dr. Monica Braaten har mer enn 10 års erfaring som lege og utfører over 2000 ulike estetiske behandlinger årlig
  • Ekspert på å oppnå et naturlig resultat hvor du ikke ser «behandlet» ut.
  • Forstår dine ønsker, og gir veiledning om passende behandlinger.
  • Bruker kun toppmoderne teknikker og kvalitetsprodukter for beste resultater

Utdanning og kompetanse:

• 6 årig legeutdanning ved Universitet i Oslo 2012
  • Mer enn 10 års erfaring som lege
  • Laser spesialist med internasjonal godkjenning og spesialisering LEVEL 4 fra Vestfold Hudakademi
  • Ekspertkompetanse innen estetisk medisin fra Amabilis Academy, Teosyal og Restylane
  • Sertifisert og godkjent offshorelege