DIGITAL PRISLISTE 2024

Fillers lepper

Oppnå mer volum i leppene og en markert leppekant

Filler kan brukes til å forsterke leppenes utseende og gi et mer fyldig og definert uttrykk. Ved å injisere filler i leppene kan man oppnå en økning i volum, redusere fine linjer og rynker rundt leppene, samt forsterke leppenes form og kontur.

Vårt mål er å oppnå et resultat som ser så naturlig ut som mulig. Våre erfarne og dyktige lege tar hensyn til dine ønsker og behov, samtidig som hun vurderer ansiktets proporsjoner og harmoni.

Dr. Braaten jobber med å skape et balansert og naturlig utseende, slik at resultatet passer til din individuelle ansiktsstruktur.

Vi tilbyr en gratis og uforpliktende konsultasjon hvor legen vil vurdere dine lepper og diskutere dine ønsker og forventninger. Basert på dette vil vi kunne gi deg en personlig behandlingsplan og informasjon om hva du kan forvente av resultatet.

Umiddelbart
8-12 mnd
Minimalt
Dra Monica Braaten google anmeldelser

SPØRSMÅL OG SVAR

Er jeg en egnet kandidat for leppebehandling?

Fillers lepper-behandling prosedyren kan utføres om du ønsker å få mer fylde i leppene, fjerne linjer som følge av røyking, korrigere fasong, korrigere asymmetri ved skjevhet og skader.

Hvordan foregår fillers lepper-behandlingen?

Ved hjelp av en svært tynn nål sprøytes små doser filler inn i det området som skal behandles. Hvilken mengde som injiseres avhenger av området som behandles. Legen bruker deretter en spesiell injeksjonsteknikk med nål og kanyle, slik at sluttresultatet gjør at man ikke ser “behandlet ut”. Noen ganger, når leppene har mistet volum, er det bedre å gjenta behandlingen over noen uker. I så fall vil legen kunne vurdere leppevolumet på nytt etter at filleren legger seg og tilfører mer etter behov. Den filleren vi bruker inneholder bedøvelsesmiddelet lidokain – noe som gjør injeksjonene nærmest smertefrie.

Hvilken effekt har behandlingen?

Leppebehandling (fillers lepper) kan gi deg mer volum eller mer markert leppeform.

Hvor lang tid tar behandlingen?

Resultatene av lip fillers vil typisk vare i 6-9 måneder, og kan variere fra person til person avhengig av den individuelle metabolske hastigheten, graden av leppebevegelse og mengden av filleren som er blitt brukt.

Mulige bivirkninger?

Mulige bivirkninger inkluderer: forbigående hodepine, hevelse, blåmerker, smerte under injeksjon, kløe, nummenhet, asymmetri (ujevnhet). I et mindre antall individer virker ikke filleren så lenge som vanlig .

De fleste bivirkningene er milde eller moderate og holder vanligvis mindre enn 7-14 dager. Persistens av disse symptomene i opptil tre uker er vanligvis ingenting å bekymre seg for.

De vanligste bivirkningene inkluderer midlertidige reaksjoner på injeksjonsstedet, for eksempel rødhet, smerte / ømhet, fasthet, hevelse , klumper / kul, blåmerker, kløe og misfarging.

Andre sjeldne risikoer inkluderer, men er ikke begrenset til:
Langvarig misfarging av huden. Langvarig eller alvorlig hevelse. Reaktivering av herpes virus. Infeksjon. Arrdannelse. Sårdannelse. Granulomer eller faste knuter. Godartet svulstdannelse (keratoacanthomer). Allergisk eller anafylaktisk reaksjon. Blindhet.

Det er viktig å velge en erfaren og kvalifisert behandler og å diskutere alle mulige bivirkninger og risikoer før du bestemmer deg for å gjennomgå en fillerbehandling.

Hvem skal ikke behandles

• Personer som er allergiske mot bedøvelse (lidokain) eller som har sykdomshistorie med anafylaktiske reaksjoner
  • Personer med aktiv kreftsykdom eller som har en pågående infeksjon

Hvorfor velge Dr. Braaten og Korpeveien Legeklinikk?

• Dr. Monica Braaten har mer enn 10 års erfaring som lege og utfører over 2000 ulike estetiske behandlinger årlig
  • Ekspert på å oppnå et naturlig resultat hvor du ikke ser «behandlet» ut.
  • Forstår dine ønsker, og gir veiledning om passende behandlinger.
  • Bruker kun toppmoderne teknikker og kvalitetsprodukter for beste resultater

Utdanning og kompetanse:

• 6 årig legeutdanning ved Universitet i Oslo 2012
  • Mer enn 10 års erfaring som lege
  • Laser spesialist med internasjonal godkjenning og spesialisering LEVEL 4 fra Vestfold Hudakademi
  • Ekspertkompetanse innen estetisk medisin fra Amabilis Academy, Teosyal og Restylane
  • Sertifisert og godkjent offshorelege

Google anmeldelser